ՀԱՅԱՍՏԱՆՈՒՄ ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՎԻՃԱԿԻ ԵՎ ԼՐԱԳՐՈՂՆԵՐԻ ՈՒ 
ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԻՐԱՎՈՒՆՔՆԵՐԻ ԽԱԽՏՈՒՄՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ
Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի  եռամսյակային զեկույց(
 (հունվար - մարտ, 2011 թ.)

Լրատվամիջոցների գործունեության միջավայրը 
2010 թվականից սկսած՝ Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեն, տարեկանից զատ, ներկայացնում է Հայաստանում խոսքի ազատության վիճակի եւ լրագրողների ու ԶԼՄ-ների իրավունքների խախտումների մասին եռամսյակային միջանկյալ զեկույցներ՝ ներառելով ոլորտը կարգավորող օրենսդրության փոփոխությունները, դրանց առնչվող առաջարկություններն ու գործընթացները, ինչպես նաեւ՝ տնտեսական միջավայրի եւ քաղաքական գործոնների ազդեցությունները լրատվամիջոցների վրա: 

Առաջին եռամսյակում խոսքի եւ մամուլի ազատությանը վերաբերող օրենսդրական դաշտում տեղի ունեցած գործընթացներում ուշագրավ է Երեւանի մամուլի ակումբի եւ «Ինտերնյուս» ՀԿ-ի մշակած եւ մարտի 14-ին շրջանառության մեջ դրած՝ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» օրենքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու վերաբերյալ օրինագիծը: Նշված երկու կազմակերպություններն ընդգրկվել են ՀՀ մարդու իրավունքների պաշտպանի ղեկավարությամբ 2010 թ. սեպտեմբերին ստեղծված աշխատանքային խմբում: Հիշեցնենք, որ 2010 թ. դեկտեմբերի 21-ին ԽԱՊԿ-ն հրապարակեց իր աշխատանքային խմբի պատրաստած առաջարկները՝ այդ օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին: Երկու փաստաթղթերն ունեն ընդհանուր մոտեցումներ, միտված են ոլորտի ազատականացմանը եւ առկա խնդիրների լուծմանը: Ուստի հնարավոր է դառնում աշխատել մեկ միասնական օրինագծի վրա եւ այն պատրաստ լինելուն պես՝ ներկայացնել  իրավասու մարմիններին: 
2011 թ. առաջին եռամսյակն աննախադեպ էր լրատվամիջոցների դեմ դատական հայցերի առատությամբ: ԽԱՊԿ-ն արձանագրեց 10 դատական նոր գործ, որոնք ուղղակիորեն կապված են 2010 թվականի մայիսի 18-ին ընդունված՝ զրպարտության եւ վիրավորանքի ապաքրեականացմանը վերաբերող օրինագծերի փաթեթի հետ: Ընդ որում՝ եւս 3 նույնաբնույթ դատական գործեր սկսվել էին դեռեւ անցած տարի, եւ այս եռամսյակում գրանցվեցին դրանց նոր զարգացումները: 
Սակայն ԶԼՄ-ների հետ ծագող խնդիրներն անպայմանորեն դատական գործընթացներով լուծելու միտումը պայմանավորված է ոչ այնքան օրենքի նոր դրույթների անկատարությամբ, որքան լրատվամիջոցներով հրապարակվող քննադատության նկատմամբ քաղաքական գործիչների եւ այլ պաշտոնյաների անհանդուրժողականությամբ: Խորհելու տեղիք է տալիս այն հանգամանքը, որ զրպարտության եւ վիրավորանքի ապաքրեականացման օրենսդրական փոփոխությունների նախագծերի հեղինակներն իշխող կոալիցիայի երեք կուսակցությունների ներկայացուցիչներն էին: Լրատվամիջոցների դեմ դատական հայցեր ներկայացնողներից շատերը նույնպես իշխող կուսակցության գործիչներ են: Այս գործընթացում նկատելի ակտիվություն ցուցաբերեցին ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանն ու իր ընտանիքի անդամները: 
Բացի այս՝ առայժմ մեր երկրում դեռեւ չի ձեւավորվել անկախ դատական համակարգը, եւ գործնականում հազվադեպ են կայացվում անաչառ ու արդարամիտ վճիռներ`ԶԼՄ-ների դեմ հայցերի առնչությամբ: 
Փաստորեն, ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 1087.1 հոդվածը, որ վերաբերում է «Պատվին, արժանապատվությանը կամ գործարար համբավին պատճառված վնասի հատուցման կարգին եւ պայմաններին», վերջին շրջանում դարձավ իրավական, միաժամանակ՝ քաղաքական եւ տնտեսական ճնշման գործիք՝ հատկապես անցանկալի լրատվամիջոցների դեմ: 
Ի դեպ, մարտի 1-ին հինգ լրագրողական կազմակերպություններ, այդ թվում նաեւ` ԽԱՊԿ-ն, ԶԼՄ-ների դեմ դատական գործերի այս արշավի առնչությամբ հանդես եկան հայտարարությամբ՝ համապատասխան կոչեր ուղղելով ՀՀ ԱԺ-ին, դատական ատյաններին եւ ԶԼՄ-ներին: 
Ընդհանուր առմամբ՝ սույն զեկույցում ներկայացվող ժամանակաշրջանում նկատվել է լրագրողների ու ԶԼՄ-ների դեմ ճնշումների փաստերի քանակական աճ, ինչը չի կարող չմտահոգել: 
Ստորեւ ներկայացնում ենք լրատվամիջոցների իրավունքների խախտումները՝ ըստ ԽԱՊԿ-ի հետեւյալ դասակարգման. 

1. ֆիզիկական բռնություններ՝ լրագրողների նկատմամբ, 

2. ճնշումներ՝ լրատվամիջոցների եւ դրանց աշխատակիցների նկատմամբ,
3. տեղեկություններ ստանալու եւ տարածելու իրավունքի խախտումներ: 

ԽԱՊԿ-ի օգտագործած այս դասակարգումը որոշ չափով պայմանական է: Մասնավորապես՝ լինում են միջադեպեր, երբ օրինակ՝ տեղեկություններ ստանալուն եւ տարածելուն խոչընդոտելն ուղեկցվում է լրագրողի նկատմամբ բռնությամբ: Նման փաստերը վերագրված են խախտման այն տեսակին, որին, զեկույցի հեղինակների կարծիքով, առավել մոտ են: Այսուհանդերձ, կիրառված դասակարգումը հնարավորություն է տալիս առավել կոնկրետ եւ ակնառու ներկայացնելու լրագրողների ու ԶԼՄ-ների իրավունքների խախտումների ընդհանուր պատկերը: 
Լրագրողների եւ լրատվամիջոցների իրավունքների խախտումներ
2011 թվականի առաջին եռամսյակը, 2010 թվականի նույն ժամանակաշրջանի համեմատությամբ, կարելի է գնահատել  տագնապահարույց՝ լրատվամիջոցների եւ լրագրողների նկատմամբ գործադրված ճնշումների՝ ԽԱՊԿ-ի արձանագրած փաստերի քանակով: Սակայն նույն ժամանակահատվածի վիճակագրության համեմատությունը դրական միտում է մատնանշում՝ լրագրողների նկատմամբ ֆիզիկական բռնությունների նոր փաստեր չլինելու առումով: Իսկ տեղեկություններ ստանալու եւ տարածելու իրավախախտումների ցուցանիշը փոքր-ինչ նվազել է:
Ներկայացնում ենք 2010 եւ 2011 թվականների առաջին եռամսյակների ընթացքում տեղի ունեցած խախտումների համեմատական աղյուսակը.
	     Խախտումների տեսակները
	        2010 թ.

1-ին եռամսյակ
	2011 թ.

1-ին եռամսյակ

	1. Ֆիզիկական բռնություններ՝ 

լրագրողների նկատմամբ
	5
	0

	2. Ճնշումներ՝ ԶԼՄ-ների եւ դրանց աշխատակիցների նկատմամբ
	4
	15

	3. Տեղեկություններ ստանալու եւ տարածելու իրավունքի խախտումներ
	6
	4


Ինչպես եւ նախորդ տարիներին՝ Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեն նշում է, որ աղյուսակում բերված տվյալները կարող են սպառիչ չլինել եւ չեն հավակնում բացարձակ ճշգրտության: Հայտնի է, որ ԶԼՄ-ների ներկայացուցիչները հաճախ ձեռնպահ են մնում իրենց մասնագիտական գործունեությանը խոչընդոտելու փաստերի հրապարակայնացումից, անտեսում են իրենց ուղղված տարաբնույթ սպառնալիքները կամ  նախընտրում են ինքնուրույն լուծել ծագող խնդիրներն ու հաղթահարել ապօրինի սահմանափակումները: Այս իսկ պատճառով՝ ԽԱՊԿ-ն վստահ է, որ լրագրողների եւ ԶԼՄ-ների իրավունքների խախտումների իրական քանակը գերազանցում է արձանագրվածներին: Զեկույցում ներկայացնում ենք  հասարակական լայն արձագանք ստացած փաստերից առավել նշանակալիները:
1. Ֆիզիկական բռնություններ՝ լրագրողների նկատմամբ

2011 թվականի առաջին եռամսյակի ընթացքում չարձանագրվեցին լրագրողների նկատմամբ ֆիզիկական բռնությունների նոր դեպքեր, ինչն, անշուշտ, դրական միտում է՝ վերջին տարիներին տեղի ունեցած միջադեպերի ֆոնին: Այս առումով հիշատակելի է նաեւ 2010 թ. երրորդ եռամսյակը, իսկ նույն թվականի չորրորդ եռամսյակի ընթացքում տեղի էր ունեցել մեկ դեպք՝ «Կոշ» ՔԿՀ-ում «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի գլխավոր խմբագիր Նիկոլ Փաշինյանի դեմ հարձակումը: Վերջերս գրանցվեց նախկինում եղած այս միջադեպի նոր զարգացում: 

Մասնավորապես՝ մարտի 1-ին հայտնի դարձավ, որ ՀՀ գլխավոր դատախազ Աղվան Հովսեփյանի որոշմամբ քրեական գործ է հարուցվել Նիկոլ Փաշինյանի այն հայտարարության առնչությամբ, որ 2010 թվականի նոյեմբերի 4-ին «Կոշ» քրեակատարողական հիմնարկում անհայտ անձինք հարձակում են գործել իր դեմ եւ ծեծի ենթարկել: 
Ըստ Նիկոլ Փաշինյանի՝ հարձակումն իրականացրել էին հատուկջոկատայինների համազգեստ հագած անձինք, ում հիմնական պահանջն է եղել ալեւս հոդվածներ չգրելը: Այս մասին Նիկոլ Փաշինյանի բոլոր հաղորդումները հերքել էին ՔԿՀ վարչությունը եւ ՀՀ արդարադատության նախարարության լրատվական ծառայությունը: 
Հիշեցնենք, որ Նիկոլ Փաշինյանն ազատազրկված է՝ 2008 թվականի մարտի 1-ին զանգվածային անկարգություններ կազմակերպելու մեղադրանքով: 
2. Ճնշումներ՝ լրատվամիջոցների եւ դրանց աշխատակիցների նկատմամբ
Ինչպես արդեն նշել ենք՝ 2011 թվականի առաջին եռամսյակում իրավախախտումների այս խմբի ցուցանիշը բավականին բարձր է՝ լրատվամիջոցների դեմ ներկայացված դատական հայցերի աննախադեպ քանակի հաշվին: ԽԱՊԿ-ի արձանագրած 15 միջադեպից 10-ը դատական գործընթացներ են, որ առնչվում են զրպարտության եւ վիրավորանքի միջոցով քաղաքացու պատիվն ու արժանապատվությունն արատավորելու փոխհատուցման կարգի վերաբերյալ՝ ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 1087.1. հոդվածին: Բացի այս՝ արձանագրվեցին եւս 3 դատական հայցերի հետ կապված նոր զարգացումներ:
Հունվարի 16-ի լույս 17-ի գիշերը հրկիզվեց Վանաձորի «Լոռի» հեռուստաընկերության գլխավոր խմբագիր Նարինե Ավետիսյանի ավտոմեքենան: Հունվարի 17-ին այս առիթով հայտարարությամբ հանդես եկավ Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակը եւ կատարվածը որակեց որպես հերթական ոտնձգություն լրագրողի նկատմամբ`պահանջելով գտնել ու պատժել մեղավորներին: ՀՀ ոստիկանության Լոռու մարզային վարչության Վանաձորի բաժնում այս միջադեպի առնչությամբ հարուցվել է քրեական գործ` ՀՀ քրեական օրենսգրքի 185 հոդվածով («Գույքի դիտավորյալ ոչնչացում կամ վնասում»): Սակայն մինչ օրս մեղավորները չեն հայտնաբերվել: Ըստ Նարինե Ավետիսյանի՝ տեղի ունեցածի դրդապատճառներում չկան անձնական խնդիրներ: Այս հանգամանքը ՀԸ-ի գլխավոր խմբագրին թույլ է տալիս եզրակացնել, որ իր մեքենայի հրկիզման դեպքն ավելի շատ նման է հաշվեհարդարի՝ կապված իր մասնագիտական գործունեության հետ:
Հիշեցնենք, որ Նարինե Ավետիսյանի նկատմամբ նախկինում եւս եղել են նմանօրինակ ոտնձգություններ (վերջին 5 տարվա ընթացքում սա 3-րդ դեպքն է), սակայն դրանց հեղինակներին իրավապահները չեն բացահայտել: 
Հունվարի 17-ին Երեւանի Կենտրոն և Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանում տեղի ունեցավ ԱԺ պատգամավորներ եւ հայտնի գործարարներ Ռուբեն Հայրապետյանի, Լեւոն Սարգսյանի  եւ Սամվել Ալեքսանյանի՝ ընդդեմ «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի հրատարակիչ «Դարեսկիզբ» ՍՊԸ-ի գործով առաջին դատական նիստը: Հայցվորների դիմումը վերաբերում էր «Հայկական ժամանակի»՝ «Ութից յոթը ցուցակում են» հրապարակմանը (հոկտեմբերի 14, 2010 թ.): Թերթը տպագրել էր Մոսկվայում գործող «Միաբանություն» ակումբի նախագահ Սմբատ Կարախանյանի հայտնած տեղեկությունն այն մասին, թե Ռուսաստանի իրավապահները կազմել եւ «Միաբանություն» ակումբի հետ քննարկել են քրեական (թմրաբիզնեսին, զենքի ապօրինի վաճառքին, փողերի լվացմանն առնչվող) գործերում շրջանառվող հայաստանյան պաշտոնյաների ու պատգամավորների մի ցուցակ: Այս առնչությամբ նշվել էին երեք պատգամավորների անունները: 

Պատգամավորների պահանջն էր՝ տպագրել վերոնշյալ հոդվածով հրապարակված` իրենց պատիվը, արժանապատվությունն ու գործարար համբավն արատավորող տեղեկությունների հերքում և ֆինանսապես փոխհատուցել իրենց կրած վնասը: Երեք պատգամավորներից յուրաքանչյուրը, որպես փոխհատուցում, պահանջում էր 2 միլիոն դրամ, եւս 500 հազարական դրամ՝ դատական ծախսերի դիմաց, ընդհանուր հաշվով` մոտ 7, 5 միլիոն դրամ: 

Գործի քննությունը շարունակվեց հունվարի 24-ին: Իսկ փետրվարի 7-ին Կենտրոն և Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանի դատավոր Կարինե Պետրոսյանը հրապարակեց այս գործով դատարանի վճիռը. այն է՝ մասամբ բավարարել հայցվորների պահանջը՝ «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի հրատարակիչ «Դարեսկիզբ» ՍՊԸ-ին պարտավորեցնելով հայցվորներից յուրաքանչյուրին՝ ԱԺ պատգամավորներ Ռուբեն Հայրապետյանին, Լեւոն Սարգսյանին  եւ Սամվել Ալեքսանյանին վճարելու 2 միլիոն 44 հազար դրամ (ընդհանուր հաշվով՝ 6 միլիոն 132 հազար դրամ) եւ վճիռն ուժի մեջ մտնելուց հետո մեկշաբաթյա ժամկետում տպագրելու 2010 թ. հոկտեմբերի 10-ի՝ «Ութից յոթը ցուցակում են» հրապարակմամբ հայտնած տեղեկությունների հերքում: Վճիռը կայացվել է ՀՀ քաղաքացիական օրենսգրքի 1087.1 հոդվածի («Պատվին, արժանապատվությանը կամ գործարար համբավին պատճառված վնասի հատուցման կարգը եւ պայմանները») հիման վրա: 
«Հայկական ժամանակը» վճիռը բողոքարկել է ՀՀ վերաքննիչ դատարան: 
Հունվարի 20-ին Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանում պետք է լսվեր Հայաստանի երկրորդ նախագահ Ռոբերտ Քոչարյանի կնոջ՝ Բելլա, եւ ավագ որդու՝ Սեդրակ Քոչարյանների հայցն ընդդեմ «Ժամանակ» օրաթերթի հիմնադիր եւ հրատարակիչ «Սկիզբ մեդիա կենտրոն» ՍՊԸ-ի, սակայն հայցվորները դատարան չներկայացան: Փետրվարի 25-ին կայացավ այս գործով հերթական նիստը: Պատասխանող կողմի միջնորդությամբ որոշվեց երկու շաբաթով հետաձգել գործի քննությունը, իսկ հայցվոր կողմն այդ ընթացքում պետք է հստակ ձեւակերպված ներկայացներ իր պահանջած հերքման տեքստը: 

Հիշեցնենք, որ 2010 թ. դեկտեմբերի 9-ին Բելլա եւ Սեդրակ Քոչարյանները, ընդդեմ «Ժամանակ» օրաթերթի դատարան հայց էին ներկայացրել՝ երեք հրապարակումների առիթով. դրանք են՝ «Արյունը` Քոչարյաններից, կայֆը` Ծառուկյանից, իսկ հակացնցումը`Լֆիկից» (25.09.2010 թ.), «Ադամանդե Ռոբը» (29.09.2010 թ.), «volvo+Spayka=Սեդրակ Քոչարյան» (07.10.2010 թ.): Տպագրված նյութերով տեղեկացվում էր, որ Բելլա Քոչարյանը ներգրավված է դեղորայքի բիզնեսում, Քոչարյանների ընտանիքին է պատկանում «911» դեղատների ցանցը, ու հենց նրանք են հովանավորում դեղերի շուկայում գործող «Քոմսթար», «Լիկվոր» եւ «Ֆարմատեքս» ընկերությունները: Բացի դրանից` Քոչարյաններն ադամանդի հանքեր ունեն Նամիբիայում, իսկ վերջերս Սեդրակ Քոչարյանը նմանատիպ հանք է ձեռք բերել Հնդկաստանում: Թերթը նաեւ գրել էր, թե իրականում բեռնափոխադրումներով զբաղվող «Սպայկա» ընկերության «մեջքին կանգնած է» Սեդրակ Քոչարյանը: 
«1in.am» կայքէջի հաղորդմամբ`Բելլա եւ Սեդրակ Քոչարյանների ներկայացուցիչը սկզբում նամակ էր գրել «Ժամանակի» խմբագրությանը` նշելով, թե հիշյալ հրապարակումներում տեղ են գտել «ոչ ստույգ տեղեկություններ» եւ խնդրել էր հերքել «փաստացի անճշտությունները»: Չբավարարվելով վերաշարադրումով տպագրված հերքումով՝ Քոչարյանները դիմել էին դատարան եւ պահանջել օրաթերթին պարտավորեցնել հերքում տպագրելու եւ հատուցելու վիրավորանքի ու զրպարտության միջոցով հասցված վնասը` 6 մլն դրամի չափով: 
Մարտի 10-ին թերթը տպագրեց հերքման երկրորդ տեքստը, իսկ մարտի 14-ին տեղի ունեցավ հերթական դատական նիստը, որի ընթացքում ակնկալվում էր հաշտության մասին համաձայնության ձեռքբերում, սակայն հայցվոր կողմը շարունակեց պնդել իր պահանջները: Հաջորդ դատական նիստը կայացավ մարտի 23-ին, որի ընթացքում Քոչարյանների ներկայացուցիչները հիմնավորումներ ներկայացրին այն մասին, որ Քոչարյանները «Ժամանակ» օրաթերթի հրապարակումներում նշված ընկերություններում բաժնեմաս չունեն: Իսկ «Ժամանակի» ներկայացուցչի կարծիքով` օրաթերթի հրապարակումներում վիրավորանք եւ զրպարտություն չկան, բացի այդ՝ հայցվորները խախտել են դատարան դիմելու վաղեմության ժամկետը: Քոչարյանների ներկայացուցիչներն առարկում են: 
Դատարանն օրաթերթին երկու շաբաթ ժամանակ տվեց` իր տպագրած տեղեկություններն ապացուցելու համար: Գործի քննությունը շարունակվում է: 
Հունվարի 29-ի երեկոյան՝ մոտավորապես ժամը 21:00-ից մինչեւ փետրվարի 3-ը «7օր.am» կայքէջն անհասանելի էր համացանցում։ Կայքէջի` փետրվարի 3-ի հաղորդմամբ՝ սկզբնապես ենթադրվել է, թե խափանման պատճառը հոստինգի հետ կապված տեխնիկական խնդիրներ են, սակայն նման դեպքերում կայքէջի բնականոն գործունեությունը, սովորաբար, շուտ է վերականգնվում, ինչն այս դեպքում տեղի չունեցավ: Քանի որ «7օր.am»-ի անհասանելիությունը համընկավ թուրքական հակերների կողմից հայկական մոտ 295 կայքերի դեմ հարձակման ժամանակահատվածի հետ, ենթադրվում էր, թե պատճառը պետք է փնտրել այստեղ, սակայն թուրքական հակերները վնասել էին «Սմարթսիսթեմս»-ում սերվեր ունեցողների կայքերը, իսկ «7օր.am»-ի առանձնացված վիրտուալ սերվերը գտնվում է «ԱրմենիաԴեյթաքոմ Քամփնի»՝ ADC ընկերությունում։ 
Տարբեր հանգամանքների վերլուծությամբ «7օր.am»-ի աշխատակազմը եզրակացրեց, որ կայքէջի աշխատանքների խափանման պատճառը ո´չ թուրքական հակերային հարձակումն է, ո´չ  էլ` կայքէջի ծրագրային կոդերի խնդիրը, այլ լրատվամիջոցի գործունեությանը խոչընդոտել են իշխանությունները` որպես գրաքննելու յուրօրինակ ձև: Վերջիններս այս մեկնաբանությանը չարձագանքեցին: 
Փետրվարի` 2-ին «hetq.am» կայքից հայտնի դարձավ, որ երբ «Հետք» օրաթերթի լրագրող Գրիշա Բալասանյանը զանգահարել է ԱԺ պատգամավոր Ռուբեն Հայրապետյանին՝ տեղեկանալու, թե «Հայկական ժամանակ» օրաթերթի` «Ութից յոթը ցուցակում են» հրապարակումից հետո ինչ բարոյական վնաս է կրել վերջինս, պատգամավորը լրագրողին կոպտել է, վիրավորել և անջատել հեռախոսը: Երբ լրագրողը կրկին զանգահարել է պատգամավորին`պարզելու, թե ինչու է վերջինս վիրավորում իրեն`«տգետ» անվանելով միայն այն բանի համար, որ ինքն իր մասնագիտական պարտականություններն է իրականացնում, Ռուբեն Հայրապետյանը, նույնիսկ ճշտելով, որ խոսակցությունը ձայնագրվում է, սեռական բնույթի հայհոյանքներ է ուղղել լրագրողին և ավելացրել`«լավ արեցի»: 
Հաջորդ օրը՝ փետրվարի 3-ին «Հետքը», գլխավոր խմբագիր եւ «Հետաքննող լրագրողներ» ՀԿ նախագահ Էդիկ Բաղդասարյանի եւ լրագրող Գրիշա Բալասանյանի ստորագրությամբ, պատվիրված նամակով դիմեց ՀՀ գլխավոր դատախազ Աղվան Հովսեփյանին`ուղարկելով «Հաղորդում հանցագործության մասին», որին կցել էր նաև ԱԺ պատգամավոր Ռուբեն Հայրապետյանի հետ հեռախոսազրույցի ձայնագրությունը: Նամակում նշվել էր, որ պատգամավորը խոչնդոտել է լրագրողի մասնագիտական օրինական գործունեությանը (ՀՀ քրեական օրենսգրքի 164-րդ հոդված): Նամակագիրները ՀՀ գլխավոր դատախազին խնդրել էին միջոցներ ձեռնարկել՝ ԱԺ պատգամավոր Ռուբեն Հայրապետյանին քրեական պատասխանատվության ենթարկելու համար: 

Փետրվարի 4-ին «Հետքը» նույնաբովանդակ նամակ ուղարկեց նաև ՀՀ նախագահ եւ Հայաստանի Հանրապետական կուսակցության խորհրդի նախագահ Սերժ Սարգսյանին` խնդրելով ԱԺ պատգամավոր եւ ՀՀԿ-ական Ռուբեն Հայրապետյանի վերոնշյալ  վարքագիծը քննարկման առարկա դարձնել կուսակցության խորհրդում եւ անհրաժեշտ միջոցներ ձեռնարկել, որպեսզի Ռուբեն Հայրապետյանն իրեն անպատիժ չզգա: 
Փետրվարի 27-ին հայտնի դարձավ, որ Հատուկ քննչական ծառայությունը, հանցակազմի բացակայության պատճառաբանությամբ, մերժել է Ռուբեն Հայրապետյանի նկատմամբ քրեական գործ հարուցելու դիմումը: Որոշման տեքստում նշվել է, որ Գրիշա Բալասանյանի հաղորդմամբ առաջ քաշված հարցերը կրում են քաղաքացիաիրավական բնույթ եւ ենթակա են լուծման դատական կարգով: 
Մարտի 1-ին «Հետքի» լրագրող Գրիշա Բալասանյանն ընդդեմ ԱԺ պատգամավոր Ռուբեն Հայրապետյանի հայցադիմում ներկայացրեց Ավան եւ Նոր Նորք վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան: Լրագրողը դատարանից պահանջում է պարտավորեցնել պատգամավորին իրենից ներողություն խնդրելու եւ վճարելու փոխհատուցում: Դատարանը լրագրողի հայցն ընդունել է վարույթ: Նիստը նշանակվեց ապրիլի 6-ին: 
Փետրվարի 4-ին Երեւանի Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանում սկսվեց «news.am» լրատվական-վերլուծական գործակալության դեմ «Հայաստանի առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոն» ՍՊԸ-ի հայցով գործի քննությունը: Հայցը վերաբերում է 2010 թ. նոյեմբերի 23-ին «news.am»-ում հրապարակված «Սրտի արատով հիվանդին առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոնում «ֆռռացրել» են ու այլ սարք տեղադրել» հոդվածին՝ Հայաստանի քաղաքացի Հովհաննես Կաթրջյանի մասին: Վերջինս իր խոսքում մեղադրել էր բժշկական կենտրոնին՝ իրեն խաբելու եւ 10-ամյա շահագործման ժամկետ ունեցող էլեկտրոկարդիոխթանիչի փոխարեն մեկ այլ` էժանագին սարք վիրահատությամբ տեղադրելու մեջ: «Առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոն» ՍՊԸ-ն համարել է, որ «news.am»-ն արատավորել է իր պատիվը, արժանապատվությունն ու գործարար համբավը եւ լրատվամիջոցից պահանջում է հերքում եւ 2 միլիոն դրամ փոխհատուցում: Հայցը ներկայացվել է իրավաբանական անձ չհանդիսացող գործակալության եւ ոչ թե նրա հիմնադիր «Մեդիա Կոնսալտ» ՍՊԸ-ի դեմ: Դատավարական այս սխալի պատճառով էլ դատական նիստն ավարտվել է: Դատավորը ստիպված է եղել ժամանակ տրամադրել «Հայաստանի առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոն» ՍՊԸ-ի ներկայացուցչին՝ հայցը շտկելու համար: 
Ի դեպ, վերոհիշյալ հոդվածում նշված է, որ «news.am»-ի թղթակիցը Հովհաննես Կաթրջյանից ստացած տեղեկությունները փորձել է ճշտել Հայաստանի առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոնի տնօրեն Սմբատ Ջամալյանից, սակայն վերջինս հրաժարվել է պատասխանել կոնկրետ հարցերի, միաժամանակ հերքել է իրենց նախկին հիվանդի ներկայացրած տեղեկությունները՝ դրանք որակելով իբրեւ զրպարտանք։ Լրագրողի հարցին, թե զրպարտության  համար արդյո՞ք պատրաստվում են դատական հայց ներկայացնել Հովհաննես Կաթրջյանի դեմ, Սմբատ Ջամալյանը դրական պատասխան է տվել, բայց, փաստորեն, հետագայում զրպարտության մեղադրանքն ուղղվեց ոչ թե տեղեկությունը հայտնողի, այլ՝ լրատվամիջոցի դեմ: 
Մարտի 11-ին շարունակվեց «news.am»-ի դեմ ներկայացված հայցի դատական քննությունը: Հայցվոր կողմը միջնորդել էր հայցը լսել՝ առանց իր ներկայացուցչի մասնակցության, ինչպես նաեւ՝ փոխել դատարանը, քանի որ «Մեդիա-Կոնսալտ» ՍՊԸ-ն գրանցված է քաղաքի այլ վարչական շրջանում: Միջնորդությունը բավարարվեց, եւ որոշվեց հայցն ուղարկել Աջափնյակ եւ Դավիթաշեն վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան:
«Հայաստանի առիթմոլոգիական սրտաբանական կենտրոն» ՍՊԸ-ն երկու հայց է ներկայացրել Երեւանի Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան նաեւ «Առավոտ» օրաթերթի դեմ՝ «Վճարել է 10 տարվա կյանքի համար, ստացել՝ 7 տարվա: Բժիշկները հիվանդին էլ, պետությանն էլ խաբե՞լ են» (13.11.2010 թ.) եւ «Իսկ ո՞ւր մնաց Հիպոկրատի երդումը» (01.12.2010 թ.) հոդվածների առնչությամբ: Հայցվորը պահանջում է տպագրել հերքում եւ որպես փոխհատուցում՝ 2 միլիոնական դրամ, ինչպես նաեւ՝ 300 հազարական դրամ փաստաբանի վարձատրության համար: 
Փետրվարի 10-ին կայացավ առաջին հոդվածի հայցով նախնական դատական նիստը: Հայցի քննությունը հետաձգվեց մինչեւ ապրիլի 14-ը: Իսկ 2-րդ հոդվածի հայցով նիստը նշանակվեց մարտի 17-ին, բայց չկայացավ: Այս գործի քննությունը նշանակվեց ապրիլի 21-ին: 
Ինչպես ԽԱՊԿ-ին տեղեկացրին «Առավոտի» խմբագրությունից՝ հայցվոր եւ պատասխանող կողմերի միջեւ ընթանում են բանակցություններ՝ խնդիրը հաշտությամբ լուծելու ուղղությամբ:
Փետրվարի 16-ին Կենտրոն և Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանում լսվեց ԱԺ նախագահի նախկին խորհրդական Թաթուլ Մանասերյանի՝ ընդդեմ «Ժամանակ» օրաթերթի հիմնադիր «Սկիզբ Մեդիա Կենտրոնի» ներկայացրած հայցով գործը:  
Թաթուլ Մանասերյանը թերթի՝ 2010 թ. սեպտեմբերի 29-ի համարում հրապարակված «Քրգործ` ԱԺ նախագահի խորհրդականի դե՞մ» վերնագրով տեղեկությունը համարում է զրպարտություն, որով արատավորվել են իր պատիվն ու արժանապատվությունը: Նա պահանջում է տպագրել  հերքում եւ իր կրած վնասը փոխհատուցել 2,5 միլիոն դրամով, որից 500 000 դրամը փաստաբանի վարձատրության գումարն է: 
Ի դեպ, թերթի հիմնադիրը Թաթուլ Մանասերյանի՝ դատարան ներկայացրած հայցադիմումի մասին ծանուցումն ստացել է  2010 թ. դեկտեմբերի 20-ին, մինչդեռ հայցը վարույթ է ընդունվել 2010 թ. հոկտեմբերի 1-ին: 

Գործի քննությունը շարունակվում է: 

Փետրվարի 17-ին Շիրակի մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանը բավարարեց Գյումրու քաղաքապետարանի հայցը եւ «ԳԱԼԱ» հեռուստաընկերության հիմնադիր «ՉԱՊ» ՍՊԸ-ին պարտավորեցրեց մեկամսյա ժամկետում ապամոնտաժել Գյումրու Վ. Սարգսյան 6/1 հասցեում գտնվող հեռուստաաշտարակի գագաթնային հատվածում տեղադրված հաղորդիչ ալեսփյուռն ու մալուխը: «ԳԱԼԱ» հեռուստաընկերությունը հայտարարեց, որ մտադիր է վճիռը բողոքարկել վերաքննիչ դատարանում: 
Այս առիթով Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեն, Երեւանի մամուլի ակումբը եւ Գյումրու՝ լրագրողների «Ասպարեզ» ակումբը հանդես եկան համատեղ հայտարարությամբ՝ ընդունված վճիռը գնահատելով որպես իշխանական տարբեր օղակների կողմից հեռուստաընկերության դեմ 2007 թվականից նախաձեռնված ճնշումների շարունակություն եւ նոր սպառնալիք՝ խոսքի ու ԶԼՄ- ների ազատության համար: Այս հայտարարությամբ կոչ էր ուղղված իրավասու ատյաններին՝ քայլեր ձեռնարկելու «ԳԱԼԱ»-ի նկատմամբ հետապնդումները վերացնելու համար, եւ նշված էր, որ գալիք ընտրություններից առաջ մեծապես կարեւորվում է լրատվամիջոցների նկատմամբ ճնշումների դադարեցումը` տեղեկատվական ոլորտում առողջ մթնոլորտ ապահովելու նկատառումներով: 

Հիշեցնենք, որ այս վեճը սկսվել է դեռեւս 2007 թ. նոյեմբերին: Գյումրու քաղաքապետարանը ՀՀ տնտեսական դատարան էր դիմել՝ պահանջելով պարտավորեցնել «ՉԱՊ» ՍՊԸ-ին դադարեցնելու հեռուստաաշտարակի շահագործումը եւ ապամոնտաժելու այնտեղ տեղակայված սարքերը: Վերաքննիչ դատարանը 2008 թվականի հոկտեմբերի 31-ին չեղյալ էր հայտարարել տնտեսական դատարանի`հօգուտ Գյումրու քաղաքապետարանի կայացրած վճիռը եւ գործն ուղարկել Շիրակի մարզի ընդհանուր իրավասության դատարան: Այս գործի լսումները դատական տարբեր ատյաններում շարունակվել են 2009 եւ 2010 թվականներին: ՀՀ վճռաբեկ դատարանը բեկանել էր ՀՀ վերաքննիչ դատարանի՝ հօգուտ Գյումրու քաղաքապետարանի կայացրած որոշումը եւ գործը դարձյալ ուղարկել ՀՀ  Շիրակի մարզի ընդհանուր իրավասության դատարան՝ նոր կազմով, նոր քննության:
Փետրվարի 25-ին Երեւանի Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարանում կայացավ «Ժամանակ» օրաթերթի հիմնադիր «Սկիզբ Մեդիա Կենտրոն» ՍՊԸ-ի դեմ «Գլենդեյլ Հիլզ» ընկերության ներկայացրած հայցի քննությունը: Վիճարկվում է թերթի՝ 2010 թվականի օգոստոսի 26-ին հրապարակած «1000 դոլար լռության դիմաց» վերնագրով լուրը: «Ժամանակի» նոր պաշտպանի միջնորդությամբ գործի քննությունը հետաձգվեց` այն հիմնավորմամբ, որ վերջինս հասցնի ծանոթանալ նյութերին: 
Հիշեցնենք, որ գործը դատարանի վարույթում է 2010 թվականի սեպտեմբերից և մինչ վերջերս ձգձգվել է պատասխանող կողմի միջնորդություններով: Հերթական դատական նիստը նշանակված է ապրիլի 5-ին: 
Փետրվարի 25-ին հայտնի դարձավ, որ Երեւանի Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան հայցադիմում է ներկայացվել ընդդեմ «Երկիր» օրաթերթի: Հայցվոր ԱԺ պատգամավոր Տիգրան Արզաքանցյանը վիճարկում է թերթի՝ հունվարի 13-ի համարում «131 դեմք ու դիմակ» խորագրի ներքո տպագրված տեղեկություններն իր մասին եւ համարում, որ հրապարակմամբ արատավորվել են իր պատիվն ու արժանապատվությունը, ուստի իրեն հասցված վիրավորանքի եւ զրպարտության դիմաց թերթից պահանջում է 3 000 000 դրամ փոխհատուցում, եւս 568 000 դրամ էլ՝ փաստաբանական եւ դատական ծախսերի դիմաց: 
Նախնական դատական նիստը կայացավ մարտի 25-ին։ Հայցվոր կողմը հստակեցրեց, թե հոդվածում տեղ գտած հատկապես որ արտահայտություններն է համարում վիրավորանք, եւ որոնք՝ զրպարտություն: Պատասխանող կողմն էլ առարկեց` նշելով, որ որպես տեղեկատվության աղբյուր՝ թերթն օգտագործել է տեղական եւ ռուսական տարբեր լրատվամիջոցների տպագրած նյութերը եւ որպես վիրավորանք ընկալված արտահայտություններից մեկը մեջբերում է ուրիշի խոսքից: 
Դատարանը մինչեւ ապրիլի 11-ը ժամանակ տրամադրեց կողմերին՝ հիմնավորումներն ու ապացույցները պատրաստելու եւ պատշաճ ներկայացնելու համար:
Մարտի 14-ին լրատվամիջոցները տեղեկացրին այն մասին, որ ՍԻՄ նախագահ Հայկ Բաբուխանյանը եւ «Իրավունք մեդիա» ՍՊԸ-ն հայցադիմում են ներկայացրել Երեւանի Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան՝ ընդդեմ «Խմբագիր» ՍՊԸ-ի եւ լրագրող Էդիկ Անդրեասյանի: Վիճարկվում է 2010 թ. օգոստոսի 31-ին «Report.am» կայքէջում հրապարակված՝ ««Իրավունքի» իրավունքը Հայկ Բաբուխանյանի սրի ծայրին է» հոդվածը:
Հացվորներից յուրաքանչյուրը պատասխանողներից պահանջում է նույն լրատվամիջոցով հերքել պատիվը, արժանապատվությունը եւ գործարար համբավը արատավորած տեղեկությունները, հրապարակայնորեն  ներողություն խնդրել, հրապարակել դատարանի վճիռը, փոխհատուցել պատճառված վնասը՝ 2-ական միլիոն (ընդհանուր հաշվով՝ 8 միլիոն) դրամով, ինչպես նաեւ՝ դատական ծախսերը: 

Մարտի 21-ին նշանակված նախնական դատական նիստը, հայցվորի`դատարան չներկայանալու պատճառով, հետաձգվեց մեկ ամսով:
Մարտի 28-ին հայտնի դարձավ, որ ԱԺ պատգամավոր Տիգրան Արզաքանցյանը Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան հայցադիմում է ներկայացրել՝ ընդդեմ «Իրավունք» շաբաթաթերթի: Պատգամավորը վիճարկում է պարբերականի` 2011 թվականի փետրվարի 22-ի համարում տպագրված «Կլորիկ գումար է կրվել» հրապարակմամբ տարածված տեղեկությունները եւ վիրավորանքի դիմաց պահանջում է 3 միլիոն դրամի փոխհատուցում: 

Մարտի 28-ին Կենտրոն եւ Նորք-Մարաշ վարչական շրջանների ընդհանուր իրավասության դատարան, ընդդեմ «Հրապարակ» օրաթերթի, հայցադիմում ներկայացրեց ՀՀ երկրորդ նախագահ Ռ. Քոչարյանը: Երեք կետից բաղկացած հայցապահանջն է՝ հերքել փետրվարի 12-ին թերթի տպագրած՝ «Քոչարյանին ոչնչացնում են, Ծառուկյանին՝ բացատրո՞ւմ» հոդվածում հրապարակված տեղեկությունները, որպես փոխհատուցում՝ վճարել 6 մլն դրամ և արգելանք դնել թերթի գույքի եւ բանկային հաշիվների վրա։ Նույն օրը դատարանը բավարարեց արգելանքի մասին պահանջը։ Նախնական դատական նիստը նշանակված է մայիսի 10-ին:

Նշենք, որ «Հրապարակի»՝ փետրվարի 22-ի, ապա նաեւ մարտի 12-ի համարներից տեղեկանում ենք, որ թերթը, ի պատասխան հայցվորի անունից ստացված հերքման պահանջ բովանդակող գրությունների, պատրաստակամություն է հայտնել տպագելու հերքում, եթե խմբագրությունը, օրենքով սահմանված մեկամսյա ժամկետում, իրավասու անձի կողմից ստանա հոդվածի անճշտություններին վերաբերող տեքստ:
Մարտի 29-ին «Հրապարակ» օրաթերթը տեղեկացրեց քաղաքապետարանից ստացված ծանուցագրի մասին՝ առ այն, որ վերջինս ցանկանում է վերանայել «Հրապարակ օրաթերթ» ՍՊԸ-ի հետ կնքած պայմանագիրը՝ տարածք վարձակալելու վերաբերյալ, եւ 2 անգամ բարձրացնել մատուցվող ծառայությունների գինը:
Ըստ թերթի գլխավոր խմբագիր Արմինե Օհանյանի՝ նշված պայմանագիրը կնքված է 5 տարի ժամկետով եւ վարձակալության գինը դրանում հաստատված է: Ավելին՝ մյուս լրատվական ընկերությունները նույն շենքում տարածք են զբաղեցնում՝ օգտվելով կառավարության հատուկ որոշմամբ մամուլին տրամադրված անժամկետ օժանդակությունից: Այս իրավիճակն Արմինե Օհանյանին թույլ է տալիս եզրակացնել, որ իրենց ստացած ծանուցագրից «ճնշման, հետապնդումի, անհանդուրժողականության հոտ է փչում»: 
Մարտի 29-ին, «Հայաստանի կույրերի միավորում» հասարակական կազմակերպության Վանաձորի գրասենյակում հրավիրված կոնֆերանսը լուսաբանելիս, խոչընդոտվեց «9-րդ ալիք» մարզային հեռուստաընկերության լրագրող Հերմինե Զարմանյանի եւ «Երկիր» օրաթերթի մարզային թղթակից Աննա Պեչենեւսկայայի մասնագիտական գործունեությունը: 
Կոնֆերանսը կազմակերպված է եղել՝ Հայաստանի կույրերի միավորման Լոռու մարզային ստորաբաժանման վարչության կազմ ընտրելու նպատակով: Երբ միավորման անդամներից մեկի ելույթը վերածվել է բանավեճի՝ ընտրությունների անցկացման ենթադրվող խախտումների վերաբերյալ, կազմակերպության փոխնախագահ Մարտուն Սարգսյանը, ապա նաեւ՝ մարզային վարչության նախագահի թեկնածու Հովհաննես Ծատուրյանը դահլիճից կոպտորեն դուրս են հանել լրագրողներին՝ թույլ չտալով շարունակել աշխատանքը: Հովհաննես Ծատուրյանը նաեւ սպառնալիքներ է հնչեցրել: «9-րդ ալիք»-ի եթերում այս մասին տեսանյութ թողարկելուց հետո՝ մարտի 30-ին, հեռուստաընկերություն են գնացել Հովհաննես Ծատուրյանի ուղարկած անձինքն ու պահանջել կոնֆերանսը լուսաբանող տեսագրությունը:  

Մարտի 30-ին «Կենտրոն» հեռուստաընկերության դեմ դատական հայց ներկայացրեց ՀՀ արդարադատության նախարարության «Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ում գտնվող Գեւորգ Հայրապետյանը: Ըստ նրա՝ «Հետաքննություն» հաղորդաշարի՝ 2010 թ. նոյեմբերի 14-ի թողարկման ընթացքում հրապարակված տեղեկությունները չեն համապատասխանում իր դեմ ուղղված մեղադրանքի վերաբերյալ 2010 թ. հոկտեմբերի 25-ին կայացված դատավճռին, եւ տեսանյութով հաղորդված փաստացի անճշտություններն արատավորում են իր պատիվն ու արժանապատվությունը, հատկապես, որ վերոնշյալ դատավճիռը դեռեւս բողոքարկման փուլում է: Հայցվորը պահանջում է նույն հեռուստաընկերության եթերում տրամադրել անվճար եթերաժամ՝ հերքելու հրապարակված անճշտությունները: 

Ի տարբերություն քաղաքացու պատիվն ու արժանապատվությունն արատավորող տեղեկություններին առնչվող՝ զեկույցում ներկայացված մյուս միջադեպերի՝ այս դեպքում հայցվորը չի պահանջում դրամական փոխհատուցում: 
3. Տեղեկություններ ստանալու եւ տարածելու իրավունքի խախտումներ
2011 թ. առաջին եռամսյակում գրանցվել է տեղեկություններ ստանալու եւ տարածելու իրավախախտումների 4 դեպք, ինչպես նաեւ՝ նախորդ տարվա 2 միջադեպի նոր զարգացում:
Հունվարի 17-ին «Ա1+» հեռուստաընկերության հիմնադիր «Մելտեքս» ՍՊԸ-ի նախագահ Մեսրոպ Մովսեսյանը նամակներ ուղարկեց Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի անդամներ Սիմավոն Անդրեասյանին, Կորյուն Առաքելյանին, Ժիրայր Դադասյանին, Արա Թադեւոսյանին, Արամ Մելքոնյանին, Արմեն Մկրտչյանին ու Հայկ Քոթանյանին՝ խնդրելով պատասխանել 8 հարցի, որոնք վերաբերում էին թվային ցանցի պետական շահագործման կապուղիներով հեռարձակման իրավունքի արտոնագիր ստանալու՝ «Մելտեքս» ՍՊԸ-ի եւ «Արմնյուզ» ՓԲԸ-ի ներկայացրած մրցութային փաթեթների ուսումնասիրության ամբողջական գործընթացին: 
Հիշեցնենք, որ թիվ 11 մրցույթում «Մելտեքս» ՍՊԸ-ն եւ «Արմնյուզ» ՓԲԸ-ն մրցակիցներ էին, եւ 2010 թվականի դեկտեմբերի 16-ին, ապա` 23-ին հրապարակված արդյունքների ամփոփմամբ՝ «Ա1+»-ի ներկայացրած փաթեթը վաստակեց ընդամենը 2 միավոր, իսկ «Արմնյուզինը»՝ 44: ՀՌԱՀ-ի որոշման մեջ արձանագրվել էր, որ «Մելտեքս» ՍՊԸ-ի ֆինանսական հնարավորությունները չեն կարող բավարար համարվել, քանի որ անհրաժեշտ ֆինանսական միջոցների մասին հիմնավորող փաստաթղթերի մի մասը կեղծ է, ինչն էլ հիմք էր հանդիսացել՝ «Ա1+»-ին հեռարձակման արտոնագիր չտրամադրելու: 
Ի պատասխան հունվարի 17-ի նամակների՝ ՀՌԱՀ-ն հունվարի 21-ին «Մելտեքս» ՍՊԸ նախագահ Մեսրոպ Մովսեսյանին հասցեագրված նամակով հայտնել էր, թե ՀՌԱՀ-ի յոթ անդամների կարծիքով՝ «Մելտեքս» ՍՊԸ-ի նշած 8 հարցադրումների սպառիչ պատասխաններն արդեն տրված են «Մելտեքս» ՍՊԸ նախագահի եւ ՀՌԱՀ նախագահի միջեւ գրագրության ընթացքում: 
Փետրվարի 3-ին Մեսրոպ Մովսեսյանը, չբավարարվելով այս պատասխանով, դիմեց ՀՀ վարչական դատարան՝ պահանջելով ՀՌԱՀ-ի ութից յոթ անդամներին (բացառությամբ՝ նախագահ Գ. Ամալյանի) պարտավորեցնել պատասխանելու նրանցից յուրաքանչյուրին անձնապես հասցեագրված նամակում նշված կոնկրետ 8 հարցադրումների, որոնցով  նպատակ ունեին պարզելու, թե հիշյալ անդամները, մրցութային փաթեթները գնահատելիս, որքանով անաչառ են եղել: Հայցադիմումի հետ միաժամանակ՝ արվել է միջնորդություն՝ արագացված դատաքննության մասին, քանի որ, ըստ հայցվորի, սույն գործով ձեռք բերվող ապացույցները եւ տեղեկությունները կարող էին էական նշանակություն ունենալ ՀՌԱՀ-ի՝ 2010 թվականի դեկտեմբեր 20-ի թիվ 96-Ա որոշումը վիճարկելու համար: Այս որոշման վիճարկման հայցը ներկայացնելու վերջնաժամկետը սահմանված էր փետրվարի 22-ը:
Փետրվարի 24-ին «Մելտեքս» ընկերության ներկայացուցիչ Ալեքսանդր Սահակյանը կրկին դիմեց ՀՀ վարչական դատարան՝ խնդրելով կարճել ՀՌԱՀ-ի յոթ անդամներից պատասխան պահանջելու գործի վարույթը՝ դատական նիստի նշանակումը ձգձգելու հետեւանքով աննպատակահարմար համարելով սույն գործի դատական գործընթացը: 

Հունվարի 18-ին «Լրագրողներ հանուն ապագայի» ՀԿ-ի նախագահ Սուրեն Դեհերյանը hեռուստատեսության և ռադիոյի ազգային հանձնաժողովի նախագահ Գրիգոր Ամալյանին դիմեց բաց նամակով՝ «Լռության ձայն» խմբի լսողության խանգարում ունեցող երիտասարդների անունից: Նամակում մտահոգություն էր հայտնվել այն առնչությամբ, որ հունվարի 21-ից` «ԱԼՄ» հեռուստաընկերության եթերային հեռարձակումը դադարելուց հետո, սահմանափակվում է խուլերի համայնքի`տեղեկություն ստանալու հնարավորությունը, քանի որ այդ ՀԸ-ն միակն էր, որ լրատվական հաղորդումները ներկայացնում էր ժեստերի լեզվով համաժամանակյա թարգմանությամբ: Նամակագրի գնահատմամբ` այս իրավիճակը նպաստում է խուլերի համայնքի մեկուսացմանը հասարակական իրադարձություններից, խախտվում նրանց`տեղեկություն ստանալու իրավունքը, ինչպես նաեւ` ՀՀ քաղաքացիների իրավահավասարության սկզբունքը: Նամակում նշված էր, որ թեեւ այլ հեռուստաընկերությունների լրատվական հաղորդումներն ուղեկցվում են ինֆորմացիոն բնույթի «վազող տողով», սակայն դրանք մատչելի և հասանելի չեն երկրի՝ լսողության խնդիրներ ունեցող 3500 քաղաքացիներին: Նաեւ խնդրանք էր ներկայացվել պատասխան նամակում՝ նշելու թվային հեռարձակման արտոնագիր ստացած այն հեռուստաընկերությունների անունները, որոնց մրցութային փաթեթներում ներառված են հաղորդումներ՝ ժեստերի լեզվի ուղեկցությամբ: 

Փետրվարի 4-ին այս առիթով հրավիրված մամուլի ասուլիսում Սուրեն Դեհերյանը հայտնեց, որ Գրիգոր Ամալյանից ստացված նամակում չի եղել վերոնշյալ հարցի պատասխանը, փոխարենը՝ ՀՌԱՀ նախագահը փորձել է հիմնավորել, թե խախտված չէ խուլուհամր բնակչության՝ տեղեկություն ստանալու իրավունքը, քանի որ հեռուստաալիքների լրատվական թողարկումներն ուղեկցվում են հայերեն լուսագրերով: Ասուլիսին ներկա խուլուհամր երիտասարդներն ու սուրդոթարգմանչն էլ իրենց հերթին են հիմնավորել, որ լուսագրերով տեղեկություններ ստանալն ամենեւին հարմար չէ, քանի որ տեսողության ավելորդ լարվածություն առաջացնելուց զատ, «վազող տողը» չի համապատասխանում տվյալ պահին ցուցադրվող պատկերին եւ լրացուցիչ շփոթ է առաջացնում չլսող մարդկանց համար: 

Հիշեցնենք, որ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքի՝ Հանրային հեռուստառադիոընկերությանը վերաբերող հոդված 26-ի 5-րդ մասի գ կետով նախատեսված է, որ Հանրայինը պարտավոր է՝ «իր ծրագրերում ապահովել խուլուհամր հանրության համար հնարավոր տեղեկատվության ստացման մատչելիությունը, օրվա եթերաժամում առնվազն մեկական մանկական եւ լրատվական հեռուստահաղորդում հեռարձակել սուրդոթարգմանությամբ կամ հայերեն լուսագրով»: 

Փետրվարի 1-ին «Հայկական ժամանակ» օրաթերթը տեղեկացրեց, որ 2010 թ. նոյեմբերի 30-ից «Արթիկ» ՔԿՀ-ում գտնվող «ՀԺ»-ի գլխավոր խմբագիր Նիկոլ Փաշինյանի նամակ-հոդվածները, որոնք նա ՔԿՀ-ի վարչակազմին էր հանձնել ԵԽ մարդու իրավունքների գլխավոր հանձնակատար Թոմաս Համմարբերգի ներկայությամբ, հունվարի 31-ին «Հայկական ժամանակի» խմբագրություն են հասել փոստով՝ ուղարկված ՀՀ արդարադատության նախարարության կողմից: Այդ նամակներից մեկը հասցեագրված է եղել ՀՀ արդարադատության նախարարին եւ վերաբերել է 2010 թ. դեկտեմբեր ամսվա ընթացքում «Արթիկ» ՔԿՀ-ի կողմից Փաշինյանի նամակագրության իրավունքի խախտումներին, (Փաշինյանի ուղարկած 15 նամակներից միայն մեկն էր հասել խմբագրություն): Նույն նամակում  Փաշինյանը դիմել է արդարադատության նախարարին, որպեսզի հունվարի 10-ից մինչեւ 17-ը գրած իր նամակ-հոդվածները խմբագրությանը փոխանցվեն հենց նախարարի միջոցով: Փաստորեն, միայն այսկերպ է վերականգնվել Նիկոլ Փաշինյանի մասնագիտական գործունեությունը շարունակելու իրավունքը, և փետրվարի 1-ից թերթում շարունակվեցին տպագրվել նրա`ավելի վաղ գրած հոդվածները: 

Սակայն փետրվարի 5-ին տեղեկություն տարածվեց, որ «Արթիկ» ՔԿՀ-ի ղեկավարությունը կրկին խոչընդոտում է Նիկոլ Փաշինյանի`արտաքին աշխարհի հետ կապ հաստատելուն՝ թույլ չտալով փոխանցել նրա նամակներն ու պաշտոնական գրությունները: 
Փետրվարի 17-ին Նիկոլ Փաշինյանի նամակագրության եւ դիմումներ, բողոքներ ուղարկելու իրավունքի խախտումների վերաբերյալ հայտարարությամբ հանդես եկան ՔԿՀ-ներում հասարակական վերահսկողություն իրականացնող դիտորդական խմբի ղեկավար, իրավապաշտպան Արթուր Սաքունցն ու խմբի անդամ Էդմոն Մարուքյանը: Խմբի ուսումնասիրությունները ցույց են տվել, որ այդ խախտումները թույլ են տրվում ՀՀ արդարադատության նախարարության եւ ՔԿՀ վարչակազմի կողմից: 
Մարտի 22-ին Նիկոլ Փաշինյանն իր փաստաբանի միջոցով ուղերձ հղեց լրագրողական հանրությանը`խնդրելով ամեն օր «Արթիկ» ՔԿՀ-ից տեղեկանալ, թե ինքն արդյոք ծրար հանձնե՞լ է ՔԿՀ-ի վարչակազմին`«Հայկական ժամանակ» օրաթերթին ուղարկելու համար: Փաստաբանի փոխանցմամբ` Փաշինյանը զրկված է իր հոդվածները հարազատների կամ փաստաբանի միջոցով արտաքին աշխարհ ուղարկելու հնարավորությունից:

Փետրվարի 25-ին ՀՀ վարչական դատարանի Գյումրու նստավայրում տեղի ունեցավ «Հետաքննող լրագրողներ» հասարակական կազմակերպությունն ընդդեմ Գյումրու քաղաքապետ Վարդան Ղուկասյանի հայցով դատական առաջին նիստը: Տեղեկատվություն տրամադրելու պահանջով դիմումը ՀՀ վարչական դատարան էր ներկայացվել դեռեւս 2010 թ. նոյեմբերին: 
Հետաքննող լրագրող Երանուհի Սողոյանը, հոդվածաշար պատրաստելու նպատակով, 2010 թ. հուլիսին գրավոր հարցաշարով փորձել էր ճշտել, թե` Գյումրու Աբովյան 262 հասցեի շենքը, որը Կումայրի արգելոցի եւ պատմաճարտարապետական նշանակության կառույց է, արդյո՞ք պատկանում է Վարդան Ղուկասյանին: Գյումրու փոխքաղաքապետը հարցմանը պատասխանել է հինգ ամիս անց (սահմանված ժամկետից զգալիորեն ուշ) եւ ոչ լիարժեք: Ըստ « Հետաքննող լրագրողների»` խախտվել են «Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենքի 12-րդ հոդվածի դրույթները: 
Փետրվարի 25-ին կայացած դատական լսումների արդյունքում դատարանը հայցվոր կողմին տվեց 10 օր ժամանակ` լրացուցիչ ապացույցներ ներկայացնելու համար: Գործի լսումը շարունակվեց մարտի 28-ին: Վճիռը կհրապարակվի ապրիլի 15-ին: 
Մարտի 11-ին ՀՀ վարչական դատարանում տեղի ունեցավ Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնն ընդդեմ «Երեւանի կառուցապատման եւ ներդրումային ծրագրերի իրականացման գրասենյակ» ՊՈԱԿ-ի գործով դատական նիստը, որով ավարտվեց գործի նախապատրաստական փուլը: Սկսվել է գործի դատաքննության փուլը: Նիստը նշանակվել է մայիսի 26-ին: 
Հիշեցնենք, որ ԻԱԿ-ը վարչական դատարանից խնդրել էր ոչ իրավաչափ ճանաչել «Երեւանի կառուցապատման եւ ներդրումային ծրագրերի իրականացման գրասենյակ» ՊՈԱԿ-ի այն գործողությունները կամ անգործությունը, որով սպառիչ պատասխան չէր տրվել հայցվող տեղեկատվության վերաբերյալ, եւ պարտավորեցնել ՊՈԱԿ-ին հնգօրյա ժամկետում տրամադրելու պահանջվող տեղեկությունները: ՀՀ վարչական դատարանը 2009 թ. դեկտեմբերի 7-ին մերժել էր ԻԱԿ-ի հայցը: ԻԱԿ-ը վճռաբեկության կարգով բողոքարկել էր ՀՀ վարչական դատարանի ճիռը: 2010 թ. հունիսի 3-ին ՀՀ վճռաբեկ դատարանը ամբողջությամբ բավարարել էր Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնի վճռաբեկ բողոքը՝ բեկանելով ԻԱԿ-ն ընդդեմ «Երեւանի կառուցապատման եւ ներդրումային ծրագրերի իրականացման գրասենյակ» ՊՈԱԿ-ի գործով ՀՀ վարչական դատարանի կայացրած վճիռը եւ գործն ուղարկել էր նույն դատարան՝ նոր քննության: Գործի նոր քննության առաջին դատական նիստը տեղի էր ունեցել 2010 թ. հոկտեմբերի 5-ին, երկրորդը՝ նոյեմբերի 1-ին, որից հետո դատաքննությունը հետաձգվել էր անորոշ ժամանակով:
Մարտի 25-ին Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեն դիմեց ՀՀ վարչական դատարան` ընդդեմ ՀՀ առողջապահության նախարարության` վերջինիս գործողությունները (անգործությունը) ոչ իրավաչափ ճանաչելու եւ  տեղեկատվություն տրամադրելու հայցապահանջով: 
Փետրվարի 11-ին ԽԱՊԿ-ն հարցում ուղարկեց ՀՀ առողջապահության նախարար Հարություն Քուշկյանին՝ խնդրելով տեղեկություններ տրամադրել նախարարությունում հավատարմագրված լրագրողների, ինչպես նաեւ՝ հավատարմագրման դիմումների մերժման վերաբերյալ: Հարցման հիմքում ՀՀ կառավարության 2010 թվականի մարտի 4-ի թիվ 333-Ն որոշումն է՝ ՀՀ պետական կառավարման մարմիններում լրագրողների հավատարմագրման օրինակելի կարգի մասին: 
Նախարարությունը պահանջվող տեղեկությունները ԽԱՊԿ-ին տրամադրեց ապրիլի 5-ին՝ խախտելով օրենքով սահմանված ժամկետը, եւ միայն այն բանից հետո, երբ ստացավ հայցադիմումը:
Լրատվամիջոցների գործունեությանն առնչվող այլ իրադարձություններ
2011 թվականի հունվարի 21-ից փոփոխություններ տեղի ունեցան հայկական հեռուստաեթերում: Դադարեցվեց մի քանի հեռուստաընկերությունների եթերային հեռարձակումը, որը պայմանավորված էր ՀՌԱՀ-ի անցկացրած՝ թվային հեռարձակման ցանցի միջոցով հեռուստահեռարձակողների լիցենզավորման մրցույթների արդյունքների ամփոփմամբ: Դրանք հայտարարվել էին 2010 թ. դեկտեմբերի 16-ին եւ 23-ին:

Հիշեցնենք, որ թվային ցանցի պետական շահագործման կապուղիներով հեռարձակման արտոնագիր չստացան «Ա1+», «ԳԱԼԱ» (Գյումրի) եւ «ԱԼՄ» հեռուստաընկերությունները: 
Հունվարի 21-ից, բացի «ԱԼՄ» -ից, եթերից դուրս մնաց նաեւ մրցույթին չմասնակցած «TV 5»  հեռուստաընկերությունը, իսկ «Հայրենիք» ՀԸ-ն միավորվեց «Ար»-ին (վերջին երկուսը պատկանում են «Գրանդ-հոլդինգի» նախագահ Հրանտ Վարդանյանի ընտանիքին): Փոխվեց նաեւ «Կայմ» հեռուստաընկերության հեռարձակման ընդգրկումը, ինչի արդյունքում վերջինիս վերահեռարձակմամբ իրականացվող ՌԴ-ի «Առաջին ալիքը» (Первый канал) այժմ հասանելի է միայն Երեւանում: 
Այն մարզային հեռուստաընկերությունները, որոնք չէին մասնակցել լիցենզավորման մրցույթներին կամ պարտվել էին, մինչեւ 2015 թվականի հունվարը կհեռարձակվեն անալոգային ռեժիմով: 

Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնին պատկանող «Շողակաթ» ՀԸ-ն սկսեց հեռարձակվել Հանրային հեռուստառադիոընկերության «Արարատ» մշակութային հեռուստաալիքի հաճախությամբ: «Շողակաթի» տնօրեն Մանյա Ղազարյանի տեղեկացմամբ՝ այս փոփոխությունը տեղի է ունեցել՝ «Շողակաթի» եւ Հանրային հեռուստառադիոընկերության միջև կնքված պայմանագրի համաձայն: 
Փետրվարի 24-ին ՀՀ կառավարությունն ընդունեց որոշում`ստեղծելու «Հոգեւոր-մշակութային հանրային հեռուստաընկերություն» ՓԲԸ`ընկերության կանոնադրական կապիտալը սահմանելով՝ 100 000 դրամ: Ընկերության պետական սեփականություն հանդիսացող բաժնետոմսերի կառավարման լիազորությունը վերապահվում է Հանրային հեռուստառադիոընկերության խորհրդին, ընկերության 2011 թ. բյուջեի ապահովումը մինչեւ 73 245 400 դրամի սահմանում իրականացնվելու է 2011 թ. պետբյուջեի «Հեռուստատեսային ծառայություններ» ծրագրի միջոցների հաշվին։ Կառավարության այս որոշումը, հավանաբար, համարվում է «Արարատ» մշակութային հեռուստաալիքի հաճախությամբ «Շողակաթի» հեռարձակման իրավական հիմքը:
Հունվարի 26-ին, Ստրասբուրգում՝ ԵԽ ԽՎ-ի ձմեռային նստաշրջանի ընթացքում, ընդունվել է թիվ 1787 (2001) բանաձեւը՝ Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի որոշումների կատարման վերաբերյալ: Քանի որ մի շարք երկրներ, այդ թվում՝ Ալբանիան, Հայաստանը, Վրաստանը, Ադրբեջանը, Բոսնիան եւ Հերցոգովինան, Սերբիան չեն կատարել Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի՝ իրենց վերաբերող որոշումները, ուստի ընդունված բանաձեւի 4-րդ կետով կոչ է արվում նշված երկրներին՝ առաջնային դարձնել ստանձնած պարտավորությունները եւ կարեւոր խնդիրների վերաբերյալ որոշումները չկատարելու հարցը: ԵԽ ԽՎ-ի կարծիքով՝ ստեղծված իրավիճակի հիմնական պատճառը վերահսկման ներքին մեխանիզմների բացակայությունն է, ուստի ԵԽ-ի ղեկավար մարմինը շարունակում է պնդել իր առաջարկն ազգային խորհրդարաններին՝ մշակելու առանձնահատուկ մեխանիզմներ եւ գործընթացներ՝ Եվրոպական դատարանի որոշումների կատարման ընթացքի արդյունավետ խորհրդարանական վերահսկում իրականացնելու նպատակով: 
Հիշեցնենք, որ 2008 թվականի հունիսի 17-ի որոշմամբ՝ Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանը «Ա1+» հեռուստաընկերությանը հեռարձակման արտոնագիր չտրամադրելը ճանաչեց որպես Եվրոպական կոնվենցիայի 10-րդ հոդվածով նախատեսված՝ մարդու իրավունքների եւ հիմնարար ազատությունների պաշտպանության, ինչպես նաեւ՝ տեղեկություններ եւ գաղափարներ ազատորեն տարածելու իրավունքի խախտում: Նշենք, որ այս որոշումը մինչ օրս չի իրագործվել: 
Հունվարի 27-ին ԵԱՀԿ մշտական խորհրդի նիստում ԱՄՆ դեսպան Յեն Կելին հանդես է եկել ԵԱՀԿ-ում Միացյալ Նահանգների առաքելության հայտարարությամբ՝ Հայաստանում ԶԼՄ-ների ազատության վերաբերյալ: Անդրադառնալով թվային հեռարձակման ցանցի միջոցով հեռուստահեռարձակողների արտոնագրման մրցույթների արդյունքներին՝ նա նշել է, որ 2010 թ. դեկտեմբերի 16-ին հրապարակված ամփոփումը կարելի է համարել  ՀՀ-ի առաջիկա տասնամյակի ընթացքում մեդիա-պատկերի բնութագրիչը. նշված ժամանակահատվածն ընդգրկելու է երկրում երկուական նախագահական եւ խորհրդարանային ընտրությունների անցկացում: Նկատի առնելով, որ տրված արտոնագրերի քանակը (18) պակաս է գործող հեռարձակողների թվից (22)՝ հայտարարության հեղինակները մտահոգություն են հայտնել այն առնչությամբ, թե անցկացված մրցույթներն ինչպես կազդեն ԶԼՄ-ների բազմազանության վրա: Մտահոգության տեղիք է տվել նաեւ այն, որ  հեռարձակման հաճախությունների աուդիտի արդյունքներն այդպես էլ չհրապարակվեցին: 
ԵԱՀԿ-ում ԱՄՆ-ի առաքելության հայտարարությունում նշված են ՀՀ կառավարությանն արված հետեւյալ առաջարկները. «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» օրենքում փոփոխություններ կատարել եւ թվայնացման գործընթացն իրականացնել այնպես, որ այդ ամենը նպաստի Հայաստանում ԶԼՄ-ների բազմազանությանը եւ հայ հասարակության՝ տարբեր աղբյուրներից տեղեկատվություն ստանալու հնարավորության մեծացմանը: Հայկական օրենսդրությունը միջազգային չափորոշիչներին եւ ԵԱՀԿ-ի պահանջներին համապատասխանեցնելու համար՝ կոչ ենք անում Հայաստանի կառավարությանը հրապարակել հաճախությունների աուդիտի արդյունքները, ինչպես նաեւ՝ «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» օրենքում կատարել շտկումներ՝ հաշվի առնելով ԵԱՀԿ-ի, նրա՝ ԶԼՄ-ների ազատության ներկայացուցչի եւ Եվրոպայի խորհրդի առաջարկները»: 
Փետրվարի 15-ին «Լրագրողների պաշտպանության կոմիտե» (CPJ) ամերիկյան կազմակերպությունը հրապարակեց 2010 թվականի տարեկան զեկույցը՝ աշխարհի 100-ից ավելի երկրներում ԶԼՄ-ների նկատմամբ գործադրված տարաբնույթ ճնշումների, բռնությունների վերաբերյալ: 
Հայաստանին վերաբերող հատվածում, որպես գլխավոր իրադարձություն, առանձնացված է երկուսը: Առաջինը «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» նոր օրենքի ընդունումն է՝ ընդգծելով, որ վերջինս մեծ իրավասություններ է տալիս կարգավորող մարմնին՝ հեռուստաընկերություններին արտոնագիր տրամադրելիս: Երկրորդը իշխանությունների կողմից շարունակվող նկատելի ճնշումներն են «ԳԱԼԱ» ՀԸ-ի նկատմամբ, որն վարչակազմին քննադատող փոքրաթիվ հեռուստաընկերություններից է: 
Կոմիտեն նշել է, որ Հայաստանում դեռեւս տարածված երեւույթ է մնում ինքնագրաքննությունը`լրագրողների, իրավապաշտպանների եւ ընդդիմության առաջնորդների գործունեությունը սահմանափակող օրինազանցությունների հետեւանքով: Որպես ասվածի վառ օրինակ`անդրադարձ է կատարված «Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքին` նկատելով, որ իշխանությունները ջանացին հանրության ուշադրությունը շեղել օրենքում կատարված փոփոխությունների սահմանափակող բնույթից` դրանք ներառելով ռադիո եւ հեռուստակայանների` անալոգայինից թվային հեռարձակման անցման փաթեթում եւ հիմնավորելով այդ անցման անհրաժեշտությամբ: 
Բացի այս, վերլուծաբանների կարծիքով, օրենսդրական այդ փոփոխությունները կառավարությանը հնարավորություն են տալիս` շարունակելու առանց եթերի թողնել ժողովրդականություն վայելող «Ա1+» հեռուստաընկերությանը: Զեկույցում ասված է. «Ըստ էության` կառավարությունը, առանց պատշաճ բացատրությունների, անտեսել է Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի 2008 թ. հունիսին ընդունած որոշումը՝ «Ա1+»-ին արտոնագրից զրկելու անօրինականության մասին»: Զեկույցի հեղինակները միակ դրական օրենսդրական փոփոխություն են համարել զրպարտության եւ վիրավորանքի ապաքրեականացումը: Փաստաթղթում թվարկված են նաեւ 2010 թվականի ընթացքում Հայաստանում լրագրողների իրավունքների խախտումների տարբեր փաստեր:
Փետրվարի 17-ին տեղի ունեցած ասուլիսում «Ա1+»-ի տնօրեն Մեսրոպ Մովսեսյանը եւ ՀԸ-ի փաստաբաններ Տիգրան Տեր-Եսայանն ու Ալեքսանդր Սահակյանը հայտնեցին, որ ՀՌԱՀ-ի տրամադրած «Արմնյուզ» ՀԸ-ի մրցութային փաթեթների իրենց ուսումնասիրություններն ակնհայտ են դարձնում մրցութային փաթեթների գնահատման հարցում ՀՌԱՀ-ի դրսեւորած կողմնակալ մոտեցումը:
Այս առնչությամբ հետաքրքրական հոդվածաշար նախաձեռնեց «Առավոտ» օրաթերթը՝ փետրվարի 17-ից սկսած տպագրելով հաղթող հեռուստաընկերությունների մրցութային առաջարկների վերլուծություն: 

Փետրվարի 21-ին «Ա1+»-ը հայցադիմում ներկայացրեց ՀՀ վարչական դատարան՝ երկու պահանջով. նախ` անվավեր ճանաչելու ՀՌԱՀ-ի թիվ 96-Ա որոշումը (թիվ 11 մրցույթում «Արմնյուզ» ՀԸ-ին հաղթող ճանաչելու մասին), ինչպես նաեւ՝ հաստատելու այդ մրցույթում «Ա1+»-ին արդար մրցակցության իրավունքից զրկելու փաստը: Այս հայցով դատաքննության օրը նշանակված է մայիսի 11-ին:

Զեկույցը պատրաստվել է Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի տվյալների, Երեւանի մամուլի ակումբի էլեկտրոնային տեղեկագրի եւ Ինֆորմացիայի ազատության կենտրոնի ինտերնետային կայքի նյութերի, ինչպես նաեւ՝ ԶԼՄ-ների հրապարակումների հիման վրա:

( Զեկույցը պատրաստվել է «Բաց հասարակության հիմնադրամներ - Հայաստան» կազմակերպության աջակցությամբ իրականացվող Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի ծրագրի շրջանակներում:





PAGE  
1

