• Մեր մասին
    • Նպատակներ
    • Ծրագրեր
    • «Թեժ գիծ»
    • ԽԱՊԿ անդամները
  • Դոնորներ եւ գործընկերներ
  • Օրենսդրություն
  • Հետադարձ կապ
  • AM
No Result
View All Result
Բաժանորդագրվել

ԽԱՊԿ/CPFE/КЗСС

«Ես կտրականապես դեմ եմ քո կարծիքին, բայց կյանքիս գնով կպաշտպանեմ այն արտահայտելու քո իրավունքը»
-ՎՈԼՏԵՐ
  • Գլխավոր
  • Զեկույցներ
  • Հայտարարություններ
  • Հոդվածներ
  • Տեսանյութեր
  • Հետազոտություններ
    • ԶԼՄ-ների մոնիտորինգ
    • Պետական մարմինների կայքերի մոնիտորինգ
    • Դատական ​​գործերի մոնիտորինգ
    • Այլ հետազոտություններ
  • Գրքեր
  • Մենք ԶԼՄ-ներում
  • Դատական ​​գործեր
  • Գլխավոր
  • Զեկույցներ
  • Հայտարարություններ
  • Հոդվածներ
  • Տեսանյութեր
  • Հետազոտություններ
    • ԶԼՄ-ների մոնիտորինգ
    • Պետական մարմինների կայքերի մոնիտորինգ
    • Դատական ​​գործերի մոնիտորինգ
    • Այլ հետազոտություններ
  • Գրքեր
  • Մենք ԶԼՄ-ներում
  • Դատական ​​գործեր
No Result
View All Result

ԽԱՊԿ/CPFE/КЗСС

Ինչպե՞ս կանդրադառնա Հանրայինի՝ գովազդներ հեռարձակելը, սպառողական վարկերի գովազդը արգելելու նախաձեռնությունը մեդիադաշտի վրա․ armdaily.am

Ապրիլի 8, 2020
in Մենք ԶԼՄ-ներում
ՀԱՅՏԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ

«Հեռուստատեսության և ռադիոյի մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություն և լրացումներ կատարելու նախագիծն ԱԺ-ի կողմից առաջին ընթերցմամբ ընդունվեց։ Այսպիսով՝ եթե նախագիծը երկրորդ ընթերցմամաբ էլ ընդունվի, ապա Հանրային հեռուստաընկերությանը կոմերցիոն գովազդ հեռարձակելու հնարավորություն կստանա: Այս որոշման արդյունքում շատ մասնավոր հեռուստաընկերություններ, որոնք չունեն պետական ֆինանսավորում, հայտնվելու են ճգնաժամի մեջ։

Հանրային հեռուստաընկերությունը պետբյուջեից ամսական ստանում է 1․200․000 դոլար, այս ամենին գովազդի ավելացումը անհավասար պայմաններ է ստեղծելու մասնավոր հեռուստաընկերությունների համար։ Հիշեցնենք, որ Ազգային ժողովն Հանրային հեռուստաընկերության եթերում առևտրային գովազդն արգելող նախագիծն ընդունել էր 2014 թվականին:

Խոսքի ազատության պաշտպանության կոմիտեի նախագահ Աշոտ Մելիքյանն ArmDaily.am -ի հետ զրույցում նշեց, որ իրենք լրագրողական կազմակերպությունները հանդես են եկել հայտարարությամբ և ասել են, որ առհասարակ, երբ հանրային հեռուստառադիոընկերությունը սնվում է պետական բյուջեից և այնտեղից բավականին մեծ գումարներ է ստանում, անարդար է միաժամանակ թույլ տալ նաև գովազդ հհեռարձակի:

«Բացի այդ, եթե նույնիսկ այդպիսի անհրաժեշտություն կա, չեն ներկայացվել բավարար հիմնավորումներ և վստահելի հաշվարկներ, որ դա անհրաժեշտ է բնականոն գործունեության համար: Եթե մինչև հիմա Հանրային հեռուստատեսությունը կարողացել է աշխատել միայն պետական բյուջեից վճարվող գումարի հաշվին, ոչինչ չի խանգարում այդ կերպ շարունակել: Այն ժամանակ էլ, հիմա էլ ասում ենք, որ եթե Հանրայինը շարունակում է ստանալ պետական բյուջեից գումար և իրավունք է ունենում գովազդ հեռարձակել, դա անարդար մրցակցային պայմաններ է ստեղծում մնացած հեռարձակողների հետ: Մեծ հաշվով, մենք համարում ենք, որ դա չհիմնավորված և անարդար մոտեցում է: Հանրայինը ժամանակին այդ իրավունքն ունեցել է, փաստորեն վերանայվել է և որոշում է կայացվել, որ Հանրայինը պետք է սնվի միայն պետական բյուջեից»,-նշեց նա:

Հարցին՝ կարո՞ղ է սա բերել հեռուստաընկերություններում ֆինանսական ճգնաժամի, Մելիքյանը նշեց, որ ճգնաժամը դժվար դրանով պայմանավորված լինի. «Դա կարող է գործոններից մեկը լինել, բայց ընդհանուր առմամբ, երբ երկրի տնտեսությունը զարգացած չէ, երբ գովազդային շուկան կայացած չէ, դա ավելի լուրջ գործոն է ճգնաժամում հայտնվելու համար: Բայց դա կարող է լրացուցիչ գործոններից մեկը դառնալ: Հեռուստաընկերությունները վաղուց էին դժգոհում ֆինանսական և տնտեսական վիճակից, բայց դրա մասին ավելի մանրամասն իրենք պետք է ներկայացնեն»: Անդրադառնալով նախօրեին ԱԺ-ում քննարկվող օրինագծին, որով պատգամավորներն առաջարկում են արգելել սպառողական վարկերի ցանկացած գովազդ` ռադիոյով և հեռուստատեսությամբ, լրատվական միջոցներով, ԽԱՊԿ ղեկավարը նշեց, որ սպառողական վարկերի գովազդը լրատվական միջոցների աղբյուրների շատ չնչին մասն է կազմում: «Բայց ամեն դեպքում, քանի որ լրատվամիջոցները բավականին բարդ ֆինանսական վիճակում են գտնվում, դրա պակասը կզգան:Բայց մենք պետք է հարցին մոտենանք նաև սոցիալական տեսանկյունից: Այդ նախաձեռնությունը հենց այնպես չի ծնվել: Շատ հաճախ այդ գովազդը հասցնում է նրան, որ մարդիկ, նույնիսկ եթե շատ մեծ անհրաժեշտություն չեն տեսնում, չունեն այդպիսի վարկեր վերցնելու անհրաժեշտություն, այդուհանդերձ վերցնում են և ընկնում տոկոսի տակ: Խնդիրը պետք է դիտարկել տարբեր տեսանկյունից: Սա գրեթե նույնն է, ինչ ասենք արգելվի վիճակախաղերի գովազդը: Իհարկե, դրանք լրատվամիջոցների գովազդի մեծ մաս են կազմում, բայց մյուս կողմից էլ պետք է հասկանանք, որ դրանք ընտանիքներ քայքայելու, մարդկանց սնանկացնելու միջոց են դարձել և իշխանությունները պետք է ծանրութեթև անի և հասկանա, թե ինչպես է խնդիրը լուծում»,-շեշտեց նա:

Armdaily.am

Հարակից Հոդվածներ

Հեռուստատեսության եւ ռադիոյի հանձնաժողովը խեղաթյուրում է իրականությունը
Մենք ԶԼՄ-ներում

«Ա1+»-ը հերթական անգամ չստացավ հանրապետական սփռման լիցենզիա. Azatutyun.am

Հունվարի 16, 2021
Թվային կցուրդները հասնում են սպառողին. անալոգային հեռուստաընկերությունները տագնապի մեջ են
Մենք ԶԼՄ-ներում

«Առաջիկա 7 տարում հեռուստաեթերում ոչինչ չի փոխվելու. ՀՌՀ-ն մեծ սխալ է գործել լիցենզիաները տրամադրելիս»․ 1in.am

Հունվարի 15, 2021
Նոր թեմա` հին բառապաշարով
Մենք ԶԼՄ-ներում

Լրատվամիջոցները դարձել են քաղաքական պայքարի գլխավոր միջոցներից մեկը. Աշոտ Մելիքյան. ArmDaily.am

Դեկտեմբերի 15, 2020

Հետևեք մեզ

Կարդալ նաև

  • «Ա1+»-ը հերթական անգամ չստացավ հանրապետական սփռման լիցենզիա. Azatutyun.am
  • «Առաջիկա 7 տարում հեռուստաեթերում ոչինչ չի փոխվելու. ՀՌՀ-ն մեծ սխալ է գործել լիցենզիաները տրամադրելիս»․ 1in.am
  • Լրատվամիջոցները դարձել են քաղաքական պայքարի գլխավոր միջոցներից մեկը. Աշոտ Մելիքյան. ArmDaily.am
  • «Ռազմական դրության պայմաններում լիակատար խոսքի ազատություն չի կարող լինել, բայց սահմանափակումները պետք է լինեն համաչափ» . Աշոտ Մելիքյան․ Medialab.am
  • ԵՄ կառույցը զոհ է դարձել ադրբեջանական մանիպուլյացիայի. Աշոտ Մելիքյան. Aravot.am

Կատեգորիաներ

  • Զեկույցներ
  • Հայտարարություններ
  • Հոդվածներ
  • Տեսանյութեր
  • Հետազոտություններ
  • Գրքեր
  • Մենք ԶԼՄ-ներում
  • Դատական Գործեր
Հասցե: 0010, Երեւան, Վարդանանց 2-րդ նրբանցք, շենք 8, 109 գրասենյակ
Հեռախոս: (37411) 533895, (37493) 107085
Էլ հասցե: info.cpfe@gmail.com

© 2018 ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԿՈՄԻՏԵ

made by
Vecto Vecto
  • AM
  • Գլխավոր
  • Զեկույցներ
  • Հայտարարություններ
  • Հոդվածներ
  • Տեսանյութեր
  • Հետազոտություններ
    • ԶԼՄ-ների մոնիտորինգ
    • Պետական մարմինների կայքերի մոնիտորինգ
    • Դատական ​​գործերի մոնիտորինգ
    • Այլ հետազոտություններ
  • Գրքեր
  • Մենք ԶԼՄ-ներում
  • Դատական գործեր
  • Մեր մասին
    • Նպատակներ
    • Ծրագրեր
    • ԽԱՊԿ անդամները
  • Դոնորներ եւ գործընկերներ
  • Օրենսդրություն
  • «Թեժ գիծ»
  • Հետադարձ կապ

© 2018 ԽՈՍՔԻ ԱԶԱՏՈՒԹՅԱՆ ՊԱՇՏՊԱՆՈՒԹՅԱՆ ԿՈՄԻՏԵ